Informacje podstawowe
  • Rezerwacja tel.: 717 24 24 24
  • Kod imprezy: FTR 69855/11
  • Biuro podróży: Coral Travel / Wezyr
  • Cena za 1 os. 1218 PLN
  • Teraz taniej, oszczędzasz -3%
  • Cena regularna za 1 os.: 1188 PLN
  • Rodzaj transportu: Samolot
  • Wylot z: Warszawa
  • Długość oferty: 3 dni
  • All Inclusive
Rezerwacja imprezy
Udostępnij
Opis oferty
SUNLIGHT GARDEN HOTEL
Kategoria
4*
Region
Side
Opis
Kameralny hotel z basenem, zjeżdżalniami i animacjami usytuowany 3 km od miejscowości Side. To wszystko powoduje, że pobyt w tym miejscu będzie idealnym pomysłem na wakacje pełne wrażeń i relaksu.
Hotel
Brak informacji
Lokalizacja
3 km od centrum Side, 65 km od lotniska w Antalyi-AYT. Hotel usytuowany na powierzchni: 20000 m2.
Kategoria organizatora
4*
Kategoria lokalna
3*+
Opis hotelu
Brak informacji
Data otwarcia
1997 r. Odnowiony w 2019 r.
Na terenie hotelu: restauracja, bar, pralnia (płatna), baseny odkryte (2), 2 zjeżdżalnie wodne dla dorosłych (działają w godzinach 10:30-12:00, 13:30-15:30).
Rabaty i zniżki
1. dziecko do 13 lat pobyt w hotelu gratis
Interne
- Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne
Plaża
500 m od hotelu, publiczna, piaszczysta, 200 m długości. Do plaży kursuje bezpłatny bus hotelowy.Bezpłatne: parasole, leżaki.
Pokoje
Zlokalizowane są w 34 budynkach: (liczba pięter: 3, liczba wind: 0)
Typy pokoi:
- pokoje rodzinne 1 dla max. 4 os.: 1 sypialnia, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- pokoje rodzinne 2 dla max. 6 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- pokoje child friendly dla max. 4 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balko
Wyżywienie
- restauracja główna, bar
All Inclusive
(10:00-23:00)
- śniadanie (07:30-10:00), obiad (12:00-14:00), kolacja (19:00-21:00) serwowane w restauracji głównej
- podwieczorek (16:00-17:00) serwowany w barze
- lody
- napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe
Aktywnie i animacyjnie
Brak informacji
W cenie
- tenis stołowy
- rzutki
- animacje w nocy, w dzień
Płatne
- bilard
- masaż
- łaźnia turecka
Dodatkowe informacje
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK (BEZPŁATNIE)
- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK
- Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 50 GOŚCI NA 500 M2
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
- Czy na leżakach są materace? - TAK
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE
- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK, CODZIENNIE
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE
- Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - TAK (10:30-12:00 i 13:30-15:30)
- Czy centrum SPA jest czynne? - TAK
- Czy łaźnia turecka jest czynna? - TAK
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
- Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK (ANIMACJE W CIźGU DNIA I WIECZOREM)
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - GOŚĆ KIEROWANY JEST DO IZOLATKI, PRZYPADEK ZOSTAJE ZGŁOSZONY DO NAJBLIŻSZEGO SZPITALA
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - KAŻDA RODZINA, W KTÓREJ JEST OSOBA ZAKAŻONA NA COVID-19 ZOSTAJE UMIESZCZONA W IZOLATKACH, PLACÓWKA MEDYCZNA ZOSTAJE POWIADOMIONA. KOLEJNE KROKI Sź PODEJMOWANE ZGODNIE Z DECYZJź PLACÓWKI MEDYCZNEJ
Aktualizacja opisu
19.02.2021 16:34
Usługi dostępne w hotelu
Wi-Fi
Aquapark
All Inclusive
Serwis plażowy
Pokoje 4 osobowe
Pokoje 6 osobowe
Udostępnij
Położenie