Hotel Pensee Azur Resort

Marsa Alam, Egipt
Wypoczynek fas fa-umbrella-beach orange
Informacje podstawowe
  • Rezerwacja tel.: 717 24 24 24
  • Kod imprezy: FTR 42781/11
  • Biuro podróży: Coral Travel / Wezyr
  • Cena za 1 os. 1622 PLN
  • Teraz taniej, oszczędzasz 38%
  • Cena regularna za 1 os.: 2602 PLN
  • Rodzaj transportu: Samolot
  • Wylot z: Poznań
  • Długość oferty: 8 dni
  • All Inclusive
Rezerwacja imprezy
Udostępnij
Opis oferty
PENSEE ROYAL GARDEN
Kategoria
4*
Region
Marsa Alam
Opis
Wspaniały wybór dla aktywnych rodzin z dziećmi. Najmłodsi będą mieli zapewnione wszystko co potrzeba do niezapomnianych wakacji. Mini klub wraz z animatorami, plac zabaw i brodzik. Rodzice w czasie zabaw swoich pociech mogą aktywnie spędzić czas na nurkowaniu w idealnych warunkach, na korcie tenisowym czy siłowni. Dodatkowo duża ilość zieleni wokół i wyżywienie AII Inclusive uzupełni udane wakacje.
Hotel
Brak informacji
Lokalizacja
22 km od El Quseir, 100 km od centrum Marsa Alam, 45 km od lotniska w Marsa Alam. Hotel usytuowany na powierzchni: 198000 m2.
Kategoria organizatora
4*
Kategoria lokalna
4*
Opis hotelu
Brak informacji
Data otwarcia
2004 r.
Na terenie hotelu: restauracje (2), bary (3), room service (płatny), sejf w recepcji (płatny), pralnia (płatna), basen kryty, baseny odkryte (3). Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Interne
- Wi-Fi w lobby płatne
Plaża
200 m od budynku głównego, prywatna, piaszczysto-żwirowa, dojście do plaży promenadą. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży.
Pokoje
Zlokalizowane w 5 budynkach:
- budynek główny (liczba pięter: 2)
- 2 aneksy (liczba pięter: 3)
- 2 bungalowy (liczba pięter: 2)
Typy pokoi:
- Bungalowy dla max. 3 os.: bezpośredni dostęp do plaży, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, łazienka (wanna, prysznic, WC), balkon lub taras
- pokoje standardowe dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras
Wyżywienie
- restauracje, restauracja a la carte, bary (3)
All Inclusive
(10:00-00:00)
- śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:30-14:30), kolacja (19:00-21:00)
- późne śniadanie (10:00-12:00), późny posiłek (22:00-23:00)
- przekąski (15:00-17:00)
- wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe
Restauracje a la carte
- płatna. Wymagana rezerwacja.
- owoce morza
Z myślą o dzieciach
- brodzik
- animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-14 lat
- dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
- plac zabaw
- menu i krzesełka dla dzieci w restauracji
- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem)
Aktywnie i animacyjnie
Brak informacji
W cenie
- kort do tenisa ziemnego
- rakiety i piłki do tenisa ziemnego
- tenis stołowy
- rzutki
- koszykówka
- piłka nożna
- siatkówka plażowa
- bilard
- aerobik
- siłownia
- animacje
- dyskoteka
Płatne
- centrum SPA
- talasoterapia
- masaż
- sauna
- jacuzzi
- salon piękności
Dodatkowe informacje
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK (ZA OPŁATź)
- Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - NIE
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA, ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)
- Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA, OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE
- Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - NIE
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - TAK
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 300 gości na 2000m2
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
- Czy na leżakach są materace? - TAK
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNIE, ROZPAKOWANE)
- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)
- Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - NIE
- Czy centrum SPA jest czynne? - TAK
- Czy hamam/łaźnia turecka jest czynna? - TAK
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
- Czy siłownia jest czynna? - TAK
- Czy mini klub jest czynny? - NIE
- Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK (ANIMACJE W CIźGU DNIA I WIECZOREM)
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19?wezwanie lekarza, izolacja w wyznaczonym pokoju, poinformowanie lokalnych władz
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki?j.w
Aktualizacja opisu
18.03.2021 14:33
Usługi dostępne w hotelu
Niepełnosprawni
SPA
Disco
Siłownia
Tenis
Mini Klub
All Inclusive
Serwis plażowy
Udostępnij
Położenie