Informacje podstawowe
- Rezerwacja tel.: 717 24 24 24
- Kod imprezy: FTR 1967/11
- Biuro podróży: Coral Travel / Wezyr
- Cena za 1 os. 1244 PLN
- Rodzaj transportu: Samolot
- Wylot z: Katowice
- Długość oferty: 3 dni
- Ultra All Inclusive
Rezerwacja imprezy
Opis oferty
Kategoria
5*Region
AlanyaOpis
Bardzo dobra oferta dla amatorów aktywnego wypoczynku, czeka tu bowiem na nich duży wybór zajęć sportowo-rekreacyjnych, baseny, zjeżdżalnie wodne oraz bogaty program animacyjny. Hotel zlokalizowany bezpośrednio przy plaży jest idealnym miejscem na rodzinny wypoczynek.Hotel
Brak informacjiLokalizacja
500 m od Konakli, 10 km od centrum Alanyi, 58 km od lotniska w Gazipasa-GZP. Hotel usytuowany na powierzchni: 30000 m2.Kategoria organizatora
5*Kategoria lokalna
5*Opis hotelu
Brak informacjiData otwarcia
1992 r. Odnowiony w 2018 r.Na terenie hotelu: restauracje (2), bary (4), room service (płatny), pralnia (płatna), sala konferencyjna, basen kryty, baseny odkryte (2), 3 zjeżdżalnie wodne dla dorosłych i dla dzieci.Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Rabaty i zniżki
1. dziecko do 13 lat pobyt w hotelu gratisInterne
- Wi-Fi w częściach wspólnych płatnePlaża
Przy hotelu, prywatna, pomost, piaszczysto-żwirowa, 150 m długości.Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe (depozyt).Pokoje
Zlokalizowane są w 1 budynku głównym:(liczba pięter: 7, liczba wind: 4)Typy pokoi:
- pokoje standardowe park dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon
- pokoje standardowe dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- pokoje rodzinne dla max. 5 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (wanna, prysznic, WC), balko
Wyżywienie
- restauracja główna, restauracja a la carte, bary (4), cukierniaUltra All Inclusive
(10:00-02:00)
- śniadanie (07:00-10:00), późne śniadanie (10:00-10:30), obiad (12:30-14:00), kolacja (19:00-21:00), późny posiłek (23:30-02:00) serwowane w restauracji głównej
- podwieczorek (11:30-17:00) serwowany w cukierni
- lody
- wybrane lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe
- pakiety dla nowożeńców (na życzenie)
Restauracje a la carte
- 1 wizyta w trakcie pobytu gratis, wymagana rezerwacja.
- międzynarodowa
Z myślą o dzieciach
- brodziki (2)- animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat
- dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
- plac zabaw
- menu dla dzieci w restauracji
- krzesełka dla dzieci w restauracji
- opiekunka dla dzieci (płatna)
- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatne
Aktywnie i animacyjnie
Brak informacjiW cenie
- rzutki- koszykówka
- siatkówka
- siatkówka plażowa
- aerobik
- siłownia
- animacje w nocy, w dzień
- sauna
Płatne
- kort do tenisa ziemnego- oświetlenie kortów
- rakiety i piłki do tenisa ziemnego
- tenis stołowy
- sporty wodne na plaży
- centrum SPA
- talasoterapia
- masaż
- łaźnia turecka
Dodatkowe informacje
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE
- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)
- Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE
- Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - NIE
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 150 GOŚCI NA 300 M2
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
- Czy na leżakach są materace? - NIE
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (INDYWIDUALNIE PAKOWANE)
- Czy leżaki są dezynfekowane? - NIE
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE
- Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - TAK (10:00-12:00 i 14:00-17:00)
- Czy centrum SPA jest czynne? - TAK
- Czy łaźnia turecka jest czynna? - TAK
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
- Czy siłownia jest czynna? - NIE
- Czy mini klub jest czynny? - NIE
- Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK (ANIMACJE W CIźGU DNIA I WIECZOREM)
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - GOŚĆ ZOSTANIE UMIESZCZONY W POKOJU KWARANTANNY, SZPITAL ZOSTANIE POINFORMOWANY
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - J.W
Aktualizacja opisu
16.03.2021 11:08Usługi dostępne w hotelu
Hotel rodzinnyNiepełnosprawni
Przy plaży
SPA
Siłownia
Tenis
Mini Klub
All Inclusive
Serwis plażowy
Sporty wodne
Zjeżdżalnie
Sale konferencyjne
Pokoje 4 osobowePokoje 5 osobowe
Atrybuty
Położenie