Informacje podstawowe
- Rezerwacja tel.: 717 24 24 24
- Kod imprezy: FTR 58407/11
- Biuro podróży: Coral Travel / Wezyr
- Cena za 1 os. 1236 PLN
- Teraz taniej, oszczędzasz -1%
- Cena regularna za 1 os.: 1223 PLN
- Rodzaj transportu: Samolot
- Wylot z: Katowice
- Długość oferty: 3 dni
- Bed&Breakfast
Rezerwacja imprezy
Opis oferty
Kategoria
4*Region
KusadasiOpis
Hotel oferujący pokoje z widokiem na morze, niedawno odnowiony. Polecany parom i grupom przyjaciół.Hotel
Brak informacjiLokalizacja
4 km od centrum Kusadasi, 80 km od lotniska w Adnan Menderes-ADB. Hotel usytuowany na powierzchni: 6000 m2.Kategoria organizatora
4*Kategoria lokalna
4*Opis hotelu
Brak informacjiData otwarcia
1967 r. Odnowiony w 2019 r.Na terenie hotelu: restauracja, bar, room service (płatny).
Interne
- Wi-Fi w hotelu bezpłatnePlaża
Przy hotelu, prywatna, pomost, piaszczysta, 200 m długości.Bezpłatne: parasole, leżaki, płatne: bar na plaży.Pokoje
Zlokalizowane są w budynku głównym:(liczba pięter: 5, liczba wind: 1)Typy pokoi:
- pokoje standardowe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- pokoje promo dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balko
Wyżywienie
- restauracja główna, baŚniadanie
- śniadanie (07:00-10:00)Śniadanie i obiadokolacja
- śniadanie (07:00-10:00), obiadokolacja (19:00-21:00)Aktywnie i animacyjnie
Brak informacjiPłatne
- sporty wodne na plaży- centrum SPA
- masaż
- łaźnia turecka
Dodatkowe informacje
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK, BEZPŁATNIE
- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK NA ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJĘ
- Jak będą serwowane posiłki? - PRZEZ OBSŁUGĘ KELNERSKź
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK, NA ŻYCZENIE
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 100 GOŚCI NA 200 M2
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
- Czy na leżakach są materace? - TAK
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE
- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK, PO KAŻDYM UŻYCIU
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK, SAMOOBSŁUGA
- Czy centrum SPA jest czynne? - TAK
- Czy łaźnia turecka jest czynna? - TAK
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - GOŚĆ WYKAZUJźCY OBJAWY COVID-19 ZABIERANY JEST DO IZOLATKI, ZESPÓŁ DS. ZDROWIA ZOSTAJE POWIADOMIONY
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - GOŚĆ ZABIERANY JEST DO IZOLATKI. ORGANIZACJE OPIEKI ZDROWOTNEJ Sź POWIADAMIANE. KONIECZNA JEST TEŻ KONTROLA PROWADZONA PRZEZ INSYTUCJĘ ZDROWIA
Aktualizacja opisu
26.11.2020 17:44Usługi dostępne w hotelu
Wi-FiSPA
Serwis plażowy
Sporty wodne
Atrybuty
Położenie