Informacje podstawowe
- Rezerwacja tel.: 717 24 24 24
- Kod imprezy: FTR 150962/11
- Biuro podróży: Coral Travel / Wezyr
- Cena za 1 os. 1239 PLN
- Rodzaj transportu: Samolot
- Wylot z: Warszawa
- Długość oferty: 3 dni
- All Inclusive
Rezerwacja imprezy
Opis oferty
Kategoria
4*Region
BelekOpis
Pięciogwiazdkowy hotel zbudowany w willowym stylu. Z własnymi zjeżdżalniami wodnymi co z pewnością będzie atrakcją dla najmłodszych centrum SPA i zapleczem sportowym. Do wyboru goście będą mieli pokoje rodzinne a także przestronne wille.Hotel
Brak informacjiLokalizacja
2 km od Kadriye, 7 km od centrum Belek, 25 km od lotniska w Antalyi. Hotel usytuowany na powierzchni: 12000 m2.Kategoria organizatora
4*Kategoria lokalna
4*Opis hotelu
Brak informacjiData otwarcia
2014 r. Odnowiony w 2019 r.Na terenie hotelu: restauracje (3), bary (6), room service (płatny), pralnia (płatna), centrum biznesowe (płatne), basen kryty, baseny odkryte (3), 4 zjeżdżalnie wodne dla dorosłych i 1 dla dzieci, czynne w godzinach 10:00-12:00, 14:00-16:00.Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Rabaty i zniżki
1. dziecko do 12 lat pobyt w hotelu gratisInterne
- Wi-Fi w hotelu bezpłatnePlaża
2 km od hotelu, publiczna, piaszczysta, 90 m długości, dojście do plaży ulicą. Do plaży kursuje bezpłatny bus hotelowy.Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe.Pokoje
Zlokalizowane w 6 budynkach:- budynek główny (liczba pięter: 6, liczba wind: 2)
- 5 villi (liczba pięter: 3)
Typy pokoi:
- pokoje standardowe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- pokoje corner dla max. 5 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- pokoje rodzinne dla max. 5 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (płatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balko
Wyżywienie
- restauracja główna, restauracje a la carte (2), bary (6)All Inclusive
(10:00-00:00)
- śniadanie (07:00-10:00), późne śniadanie (10:00-10:30), obiad (12:30-14:00), kolacja (19:00-21:00), późny posiłek (23:00-00:00) serwowane w restauracji Olive
- przekąski (12:00-16:00) serwowane w restauracji z przekąskami
- podwieczorek (16:00-17:00) serwowany w cukierni
- lody
- wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe
- pakiety dla nowożeńców (na życzenie)
Restauracje a la carte
- płatne. Wymagana rezerwacja.
- owoce morza
- lokalna
Z myślą o dzieciach
- brodzik- animacje dla dzieci
- menu i krzesełka dla dzieci w restauracji
- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)
Aktywnie i animacyjnie
Brak informacjiW cenie
- tenis stołowy- rzutki
- koszykówka
- aerobik
- siłownia
- animacje
- sauna
Płatne
- kort do tenisa ziemnego- oświetlenie kortów
- rakiety i piłki do tenisa ziemnego
- sporty wodne na plaży
- centrum SPA
- masaż
- dyskoteka
- salon piękności
- łaźnia turecka
Dodatkowe informacje
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK (BEZPŁATNIE)
- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)
- Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE
- Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - NIE
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 40 GOŚCI NA 70 M2
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
- Czy na leżakach są materace? - TAK
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNIE, ROZPAKOWANE)
- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (SAMOOBSŁUGA)
- Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - TAK (10:00-12:00; 14:00-16:00)
- Czy centrum SPA jest czynne? - TAK
- Czy łaźnia turecka jest czynna? - TAK
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
- Czy siłownia jest czynna? - TAK
- Czy mini klub jest czynny? - TAK
- Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19?Gość podejrzany o zarażenie zostanie przeniesiony do izolatki i zostanie udzielona mu niezbędna pomoc lekarska. O zdarzeniu zostanie powiadomiony najbliższy ośrodek zdrowia
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - J.W
Aktualizacja opisu
15.03.2021 17:15Usługi dostępne w hotelu
Hotel rodzinnyNiepełnosprawni
Wi-Fi
SPA
Disco
Siłownia
Tenis
All Inclusive
Serwis plażowy
Sporty wodne
Zjeżdżalnie
Pokoje 5 osobowe
Atrybuty
Położenie