Informacje podstawowe
  • Rezerwacja tel.: 717 24 24 24
  • Kod imprezy: FTR 107261/11
  • Biuro podróży: Coral Travel / Wezyr
  • Cena za 1 os. 1160 PLN
  • Teraz taniej, oszczędzasz -3%
  • Cena regularna za 1 os.: 1130 PLN
  • Rodzaj transportu: Samolot
  • Wylot z: Katowice
  • Długość oferty: 3 dni
  • All Inclusive
Rezerwacja imprezy
Udostępnij
Opis oferty
SUN VERA HOTEL
Kategoria
3*
Region
Alanya
Opis
Kameralny hotel wraz z basenem i ofertą All Inclusive położony na Riwierze Tureckiej zagwarantuje pełen relaks i dostarczy przepięknych widoków. Obiekt znajduje się w pobliżu centrum Alanyi, co z pewnością ucieszy wszystkich miłośników zakupów i miejscowych atrakcji.
Hotel
Brak informacji
Lokalizacja
500 m od centrum Alanyi, 123 km od lotniska w Antalyi-AYT, 41 km od lotniska w Gazipasa-GZP. Hotel usytuowany na powierzchni: 2440 m2.
Kategoria organizatora
3*
Kategoria lokalna
3*
Opis hotelu
Brak informacji
Data otwarcia
2005 r. Odnowiony w 2018 r.
Na terenie hotelu: restauracja, bar, sejf w recepcji (płatny), pralnia (płatna), basen odkryty.
Rabaty i zniżki
1. dziecko do 13 lat pobyt w hotelu gratis
Interne
- Wi-Fi w lobby bezpłatne
- Wi-Fi w pokojach płatne
- Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne
Plaża
700 m od hotelu, prywatna, piaszczysta, dojście do plaży ulicą.Płatne: parasole, leżaki, bar na plaży.
Pokoje
Zlokalizowane są w 1 budynku: (liczba pięter: 8, liczba wind: 1)
Typy pokoi:
- pokoje ekonomiczne dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, łazienka (prysznic, WC, sauna)
- pokoje standardowe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- pokoje rodzinne dla max. 4 os.: 4 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balko
Wyżywienie
- restauracja główna, bar
All Inclusive
(10:00-22:00)
- śniadanie (07:30-09:30), późne śniadanie (09:30-10:00), obiad (12:30-14:00), kolacja (19:00-21:00) serwowane w restauracji głównej
- napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe
- pakiety dla nowożeńców (na życzenie)
Aktywnie i animacyjnie
Brak informacji
W cenie
- rzutki
- siatkówka plażowa
- animacje sof
Płatne
- bilard
- sporty wodne na plaży
- centrum SPA
- masaż
- sauna
- łaźnia turecka
Dodatkowe informacje
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK(ZA OPŁATź)
- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)
- Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 150 GOŚCI NA 500 M2
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
- Czy na leżakach są materace? - TAK
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE
- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (SAMOOBSŁUGA)
- Czy centrum SPA jest czynne? - TAK
- Czy łaźnia turecka jest czynna? - TAK
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
- Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - JESLI GOŚĆ WYKAZUJE OBJAWY CHOROBY KIEROWANY JEST DO IZOLATKI. HOTEL NIEZWŁOCZNIE KONTAKTUJE SIĘ ZE SZPITALEM
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - J.W
Aktualizacja opisu
19.03.2021 15:21
Usługi dostępne w hotelu
Hotel rodzinny
Wi-Fi
SPA
All Inclusive
Serwis plażowy
Sporty wodne
Pokoje 4 osobowe
Udostępnij
Położenie