Informacje podstawowe
- Rezerwacja tel.: 717 24 24 24
- Kod imprezy: FTR 1826/11
- Biuro podróży: Coral Travel / Wezyr
- Cena za 1 os. 1202 PLN
- Rodzaj transportu: Samolot
- Wylot z: Katowice
- Długość oferty: 3 dni
- Half Board
Rezerwacja imprezy
Opis oferty
Kategoria
3*Region
AlanyaHotel
Brak informacjiLokalizacja
Brak informacjiKategoria organizatora
1 km od centrum Alanyi, 40 km od lotniska w Gazipasa-GZP. Hotel usytuowany na powierzchni: 5400 m2.Kategoria lokalna
3*Opis hotelu
3*Data otwarcia
Brak informacjiRabaty i zniżki
1986 r. Odnowiony w 2012 r.Na terenie hotelu: restauracje (2), bary (3), basen odkryty.Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Interne
1. dziecko do 15 lat pobyt w hotelu gratisPlaża
- Wi-Fi w lobby bezpłatnePokoje
50 m od hotelu, publiczna, piaszczysto-żwirowa, 100 m długości, dojście do plaży ulicą.Płatne: parasole, leżaki, bar na plaży.Wyżywienie
Zlokalizowane są w 3 budynkach (liczba pięter: 5, liczba wind: 3)Typy pokoi:
- pokoje standardowe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- pokoje rodzinne dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balko
Śniadanie i obiadokolacja
- restauracja główna, restauracja a la carte, bary (3)Aktywnie i animacyjnie
- śniadanie (07:30-09:30), kolacja (19:00-21:00) serwowane w restauracji głównej- wybrane lokalne napoje bezalkoholowe do śniadania
Restauracje a la carte
- płatna, wymagana rezerwacja.
- lokalna
Płatne
Brak informacjiDodatkowe informacje
- sporty wodne na plaży- centrum SPA
- masaż
- sauna
- jacuzzi
- łaźnia turecka
Aktualizacja opisu
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE
- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE)
- Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE
- Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - NIE
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 1 GOŚĆ NA 4 M2
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
- Czy na leżakach są materace? - NIE
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE
- Czy leżaki są dezynfekowane? - NIE
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE
- Czy centrum SPA jest czynne? - TAK
- Czy łaźnia turecka jest czynna? - TAK
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
- Czy hotel prowadzi program animacyjny? - NIE
Usługi dostępne w hotelu
08.10.2020 11:11Atrybuty
Położenie