Informacje podstawowe
- Rezerwacja tel.: 717 24 24 24
- Kod imprezy: FTR 34531/11
- Biuro podróży: Coral Travel / Wezyr
- Cena za 1 os. 1158 PLN
- Teraz taniej, oszczędzasz 43%
- Cena regularna za 1 os.: 2014 PLN
- Rodzaj transportu: Samolot
- Wylot z: Katowice
- Długość oferty: 7 dni
- Half Board
Rezerwacja imprezy
Opis oferty
Kategoria
4*Region
KretaOpis
Położony na północnym wybrzeżu wyspy hotel zbudowany został w tradycyjnym stylu. Kilka kroków dzieli nas od kameralnej plaży. Hotel przyjazny rodzinom z dziećmi stanowi jednocześnie świetną bazę wypadową do zwiedzania wyspy. Dzięki wykupionej opcji AII Inclusive możemy być pewni udanych wakacji na tej słonecznej wyspie.Hotel
Brak informacjiLokalizacja
500 m od Gouves, 30 km od lotniska w Heraklionie-HER. Hotel usytuowany na powierzchni: 5000 m2.Kategoria organizatora
4*Kategoria lokalna
4*Opis hotelu
Brak informacjiData otwarcia
1997 r. Odnowiony w 2017 r.Na terenie hotelu: restauracja, bar, sejf w recepcji (płatny), basen odkryty.
Interne
- Wi-Fi w lobby bezpłatnePlaża
Przy hotelu, prywatna, piaszczysta, 200 m długości, dojście do plaży ulicą. Bezpłatne: parasole, leżaki.Pokoje
Zlokalizowane są w 3 budynkach:(liczba pięter: 4, liczba wind: 1)Typy pokoi:
- pokoje rodzinne open plan dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, minibar (pusty), TV, łazienka (prysznic, WC), balkon
- pokoje rodzinne z jedną sypialnią i salonem dla max. 4 os.: klimatyzacja indywidualna, minibar (pusty), TV, łazienka (prysznic, WC), balkon
- pokoje rodzinne open plan ground floor dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, minibar (pusty), TV, łazienka (prysznic, WC), balkon
- pokoje double dla max. 3 os.: klimatyzacja indywidualna, minibar (pusty), TV, łazienka (prysznic, WC), balkon
- pokoje double standardowe ground floor dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, minibar (pusty), TV, łazienka (prysznic, WC), balko
Wyżywienie
- restauracja główna, barAll Inclusive
(11:00-23:00)
- śniadanie (07:30-09:30), obiad (12:30-14:30), kolacja (19:00-21:15)
- przekąski (16:45-18:00) serwowane w restauracji z przekąskami
- wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe
Z myślą o dzieciach
- brodzik- krzesełka dla dzieci w restauracji
- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)
Aktywnie i animacyjnie
Brak informacjiPłatne
- bilardDODATKOWE INFORMACJE
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE
- Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK, NA ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJĘ
- Jak będą serwowane posiłki? - PRZEZ OBSŁUGĘ KELNERSKź
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - NIE
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - OPCJONALNIE
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 20 GOŚCI NA 50M2
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
- Czy na leżakach są materace? - NIE
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - INDYWIDUALNIE PAKOWANE
- Czy leżaki są dezynfekowane? - NIE
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? TAK, KAŻDEGO DNIA JEST DOSTĘPNY LEKARZ ORAZ Sź SPECJALNIE WYDZIELONE POKOJE
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? TAK, NALEŻY POINFORMOWAĆ OSOBĘ, KTÓRA JEST ZA TO ODPOWIEDZIALNA, NASTĘPNIE LEKARZ ZBADA GOŚCIA I JEŚLI ZAJDZIE TAKA KONIECZNOŚĆ OSOBA TAKA ZOSTANIE SKIEROWANA DO SZPITALA
PODATEK TURYSTYCZNY
W Grecji od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu greckiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Opłaty kształtują się następująco: a) Hotel 5-gwiazdkowy - 4, 00 EUR za pokój / doba, b) Hotel 4-gwiazdkowy - 3, 00 EUR za pokój / doba, c) Hotel 3-gwiazdkowy - 1, 50 EUR za pokój / doba, d) Hotel 1- i 2-gwiazdkowy - 0, 50 EUR za pokój / doba, e) Apartament 4 Klucze - 1, 00 EUR za pokój / doba, f) Apartament 3 Klucze - 0, 50 EUR za pokój / doba, g) Apartament 1 i 2 Klucze - 0, 25 EUR za pokój / doba.
Aktualizacja opisu
25.08.2020 15:06Usługi dostępne w hotelu
Hotel rodzinnyWi-Fi
Przy plaży
All Inclusive
Serwis plażowy
Pokoje 4 osobowe
Atrybuty
Położenie