Informacje podstawowe
  • Rezerwacja tel.: 717 24 24 24
  • Kod imprezy: FTR 150242/11
  • Biuro podróży: Coral Travel / Wezyr
  • Cena za 1 os. 1242 PLN
  • Teraz taniej, oszczędzasz 4%
  • Cena regularna za 1 os.: 1292 PLN
  • Rodzaj transportu: Samolot
  • Wylot z: Katowice
  • Długość oferty: 3 dni
  • All Inclusive
Rezerwacja imprezy
Udostępnij
Opis oferty
BELMARE HOTEL
Kategoria
4*
Region
Kusadasi
Opis
Ten kameralny hotel to odpowiednie miejsce na wakacyjny odpoczynek zarówno dla osób szukających spokoju, jak i dla rodzin z dziećmi.
Hotel
Brak informacji
Lokalizacja
5 km od centrum Kusadasi, 75 km od lotniska w Adnan Menderes-ADB. Hotel usytuowany na powierzchni: 2500 m2.
Kategoria organizatora
4*
Kategoria lokalna
4*
Opis hotelu
Brak informacji
Data otwarcia
2014 r. Odnowiony w 2020 r.
Na terenie hotelu: restauracja, bary (2), room service (płatny), sejf w recepcji (bezpłatny), pralnia (płatna), baseny odkryte (2), 1 zjeżdżalnia wodna dla dorosłych i 1 dla dzieci (działa w godzinach 10:00-12:00, 14:00-16:00).Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Rabaty i zniżki
1. dziecko do 13 lat pobyt w hotelu gratis
Interne
- Wi-Fi w hotelu bezpłatne
Plaża
600 m od hotelu, prywatna, piaszczysta, 150 m długości, dojście do plaży ulicą. Do plaży kursuje bezpłatny bus hotelowy.Bezpłatne: parasole, leżaki, płatne: pawilony.
Pokoje
Zlokalizowane są w 1 budynku (liczba pięter: 5, liczba wind: 2)
Typy pokoi:
- pokoje standardowe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (płatne), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balko
Wyżywienie
- restauracja główna, bary (2)
All Inclusive
(10:00-23:00)
- śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:30-14:00), przekąski (15:30-16:30), podwieczorek (17:00-17:30), kolacja (19:30-21:30) w restauracji głównej
- napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe
- pakiety dla nowożeńców (na życzenie)
Z myślą o dzieciach
- brodzik
- krzesełka dla dzieci w restauracji
- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatne
Aktywnie i animacyjnie
Brak informacji
W cenie
- tenis stołowy
- bilard
- sauna
Płatne
- centrum SPA
- masaż
- łaźnia turecka
Dodatkowe informacje
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE
- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)
- Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (NA ŻYCZENIE)
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - NA 500 M2 MAX 100 GOŚCI
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
- Czy na leżakach są materace? - TAK
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE
- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)
- Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - TAK (10:00-12:00, 14:00-16:00)
- Czy centrum SPA jest czynne? - TAK
- Czy łaźnia turecka jest czynna? - TAK
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID-19? - Gość zostaje zabrany do izolatki przez pielęgniarkę hotelową. Lekarz hotelowy zostanie wezwany przez osobę odpowiedzialną. W razie potrzeby kierownictwo hotelu może zapewnić transport pacjenta do szpitala
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - J.W
Aktualizacja opisu
16.12.2020 15:09
Usługi dostępne w hotelu
Hotel rodzinny
Niepełnosprawni
Wi-Fi
SPA
All Inclusive
Serwis plażowy
Zjeżdżalnie
Udostępnij
Położenie